De ontwikkelingen binnen onze gemeente gaan snel. Midden in de Brainport Regio verbindt Helmond heerlijk wonen aan bruisende economische bedrijvigheid. Een stad in beweging! Onze afdeling Stedelijke Ontwikkeling heeft een belangrijke rol om Helmond te laten groeien door middel van de woningbouwopgave. De afdeling Stedelijke Ontwikkeling, waar jij onderdeel van uit gaat maken, bestaat uit drie teams: Projecten, Vergunningen en Grondbedrijf. Als managementassistent ondersteun je de managers van deze afdeling en werk je nauw samen met de andere secretaresse van de afdeling.
Met jouw ondersteuning zorg je ervoor dat de afdeling de juiste zaken kan doen voor de klant / de inwoner en ook voor de medewerkers. Eigen initiatief wordt niet alleen gewaardeerd maar juist aangemoedigd. Je bent betrokken en denkt constructief mee over verbeteringen, niet alleen binnen de afdeling maar voor de hele organisatie. Want nog niet alles is uitgewerkt in onze nieuwe organisatiestructuur, die sinds 1 juli 2024 bestaat. Daarom wordt van jou ook gevraagd zelf zaken op te pakken en te bewaken.
Werken bij de Gemeente Helmond betekent werken bij een organisatie die zich continu ontwikkelt en boordevol ambitie zit. Dat moet ook, want, ook al hebben we voor onze stad mooie dingen bereikt, de samenleving verandert. Helmond is een stad in beweging. We werken met trots vanuit verbinding, vertrouwen en waardering. Een integrale benadering met vernieuwende en innovatieve ideeën. Laat het je vertellen door onze collega’s in het volgende filmpje.
Wil je ons verhaal nog eens rustig nalezen? Klik dan hier voor het Helmond (b)en ik verhaal.
Goed om te weten:
Administratieve ondersteuning en coördinatie. Je bent een onmisbare schakel denk hierbij aan taken zoals ondersteuning van de Planning & Control cyclus van de managers, ondersteunende taken op het gebied van informatiebeveiliging & privacy, coördinatie van de lange termijn agenda voor de gemeenteraad, administratieve werkzaamheden, inkooptaken voor de afdeling, etc.
Procesoptimalisatie. Je draagt bij aan verbeteracties voor de afdeling en ondersteunt de managers hierin. Je monitort dashboards en helpt bij het registreren van processen.
Secretariële ondersteuning. Het beheren van enkele agenda’s en mailboxen. De secretariele ondersteuning van een Bestuurlijk Overleg Wethouder, het verzorgen van correspondentie, interne communicatie en het organiseren van vergaderingen of events voor de afdeling. Afhandeling klantcontacten. Vraagbaak voor afdeling- en teammanagers.
Deze functie vereist een grote rol van senioriteit en zelfstandigheid en daarnaast ben je in staat om snel en handig applicaties toe te passen. Je vormt een eerste aanspreekpunt richting de interne organisatie en externe omgeving Je begrijpt hoe belangrijk het is om dienstverlenend te zijn, ook als de druk even hoog op de ketel staat.
Start dan je sollicitatiereis door via de ‘SOLLICITEREN’-knop je sollicitatie in te sturen. Wil je aanvullende informatie over deze vacature, dan kun je contact opnemen met onze recruiter Nicole Maas. Zij is te bereiken via telefoonnummer 06-41791587, of per mail: recruitment@helmond.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.