Vacature

Ondersteuner evenementen

De uitdaging

Helmond groeit in de komende jaren van 95.000 naar 115.000 inwoners. Er komen zo’n 10.000 woningen bij, er komen meer arbeidsplaatsen en voorzieningen, er is meer ruimte voor water en groen én er is meer te doen op cultureel gebied. Kortom; een stad waar je graag woont of komt.

Helmond is een stad van makers, dat is altijd zo geweest en zal ook in de toekomst zo blijven. We houden van het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden, het maken van producten en we werken graag samen met anderen. Samen maken we de stad, dat is ons uitgangspunt. Waarmee we allemaal bijdragen aan het vergroten van de aantrekkelijkheid van Helmond op alle gebieden.

Wat ga je doen?

Als ondersteuner evenementen ben jij de spil in het web voor alle aanvragen, meldingen en informatievragen die binnenkomen via alle kanalen. Het is aan jou om deze (aan)vragen in goede banen te leiden. Dat betekent onder andere snel en accuraat administreren in de daarvoor betreffende systemen en doorzetten naar collega’s voor een inhoudelijke beantwoording dan wel beoordeling van de vraag. Waar mogelijk beantwoord je ook zelf vragen die binnen komen of handel je de (klacht)meldingen af. Je boekt aanvragen, gegevens en adviezen in en verstuurt een ontvangstbevestiging. Daarbij ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige verwerking van gegevens in de administratie. Jij bewaart de rust en draait je hand niet om voor het schakelen tussen veel verschillende werkzaamheden en systemen.

In deze functie ben je niet enkel bezig bent met het administreren en regelen, maar vragen we ook om proactief mee te denken in werkafspraken en het optimaliseren van processen. Je hoeft je dus geen moment te vervelen!

Passen we bij jou?

Werken bij de Gemeente Helmond betekent werken bij een organisatie die zich continu ontwikkelt en boordevol ambitie zit. Dat moet ook, want, ook al hebben we voor onze stad mooie dingen bereikt, de samenleving verandert. Helmond is een stad in beweging. We werken met trots vanuit verbinding, vertrouwen en waardering. Een integrale benadering met vernieuwende en innovatieve ideeën. Laat het je vertellen door onze collega’s in het volgende filmpje.

Wil je ons verhaal nog eens rustig nalezen? Klik dan hier voor het Helmond (b)en ik verhaal.

Goed om te weten:

  • Binnen gemeente Helmond geloven we in de kracht van diversiteit aan mensen en talenten. We kijken daarom verder dan het CV en zijn oprecht geïnteresseerd in jou als mens en jouw kwaliteiten.
  • Je ontvangt een salaris van minimaal € 2.700, - en maximaal € 3.831, - op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Werken bij de gemeente Helmond betekent een goede werk-privébalans; je hebt mogelijkheid tot thuiswerken en je kunt je werkdagen en -tijden flexibel indelen. 
  • Om (snel) vertrouwd te raken met het werk én de organisatie bieden wij een uitgebreid onboardingsprogramma aan.
  • Bij gemeente Helmond staat de ontwikkeling van onze medewerkers centraal. Daarom bieden wij via onze Helmond Academie diverse cursussen en trainingen aan. 
  • Gemeente Helmond biedt naast een passend salaris diverse overige arbeidsvoorwaarden aan. Bekijk ze allemaal.

Waar kom je te werken?

Als vergunningverlener evenementen  maak je deel uit van het team Toezicht en Handhaving Bouwen & Wonen binnen de afdeling Veiligheid en Naleving. In het team wordt nauw samengewerkt, is de sfeer informeel en zijn de lijnen met het bestuur kort. Het ambitieniveau van de afdeling is hoog en als vergunningverlener evenementen draag je bij aan de (verdere) ontwikkeling en het behoud van een veilige, leefbare, gezonde en duurzame stad.

Ideale collega

Is iemand die klantgericht en betrouwbaar te werk gaat. Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, bent doortastend en durft (de ongemakkelijke) vragen te stellen. Verder vragen we:

  • Je bent goed georganiseerd en behoudt het overzicht.
  • Je denkt mee in kansen en mogelijkheden
  • Je bent communicatief vaardig en weet snel je netwerk op te bouwen in en buiten de organisatie
  • Je bent accuraat in het bijhouden en vastleggen van informatie
  • Je bent goed in het plannen en prioriteren. 
  • Je bent digitaal vaardig: je werkt met diverse applicaties zoals Djuma, Powerbrowser en Teams.
  • Je kunt goed samenwerken en bent omgevingsbewust

De ideale kandidaat volgens Yvette Hartelo, teammanager Toezicht en Handhaving Bouwen & Wonen:

“Ben jij die veelzijdige professional die moeiteloos diverse taken kan uitvoeren? Je hebt te maken met verschillende collega’s die een beroep op jou doen, maar je laat je daardoor niet van de wijs brengen. En als je even vastloopt, weet je je collega’s te vinden voor hulp of advies. Je bent de flexibele held(in) die altijd klaarstaat met een glimlach! Klantvriendelijkheid is jouw middle name en je zit boordevol proactieve en oplossingsgerichte energie. *Door jouw inzet lever je een bijdrage aan de mooie evenementen die Helmond heeft.” 

Functie eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur administratief-juridisch en aantoonbare administratieve ervaring
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie of kennis van het vakgebied is een pré
  • Zorgvuldig in je werk, ook tijdens drukke periodes
  • Dienstverlenend, flexibel en een positieve instelling

Zijn wij een match?

Start dan je sollicitatiereis voor 9 januari door  je CV en korte motivatie in te sturen via de ‘SOLLICITEREN’- knop. Wil je inhoudelijk meer informatie neem dan contact op met Yvette Hartelo, tel. 06-57098146.

Wil je meer informatie over de procedure dan kun je contact opnemen met Lia van Beek, Recruiter bij gemeente Helmond, tel. 06-41789382, of via recruitment@helmond.nl

Tot binnenkort!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Uw Reactie
Uw Reactie