- Ondernemer
- Inkoop, aanbesteding en facturen
- Richtlijnen
Richtlijnen aanbesteding en inkoop
Op deze pagina vindt u onze richtlijnen waaronder het inkoopbeleid en -voorwaarden die wij hanteren bij onze inkoop van diensten, leveringen en werken.
- Inkoop- en aanbestedingsbeleid 2020 (PDF)
- Inkoop Protocol Gemeente Helmond 2020 (PDF)
- Klachtenprocedure gemeente Helmond aanbestedingen
- Beleidskader SROI 2024-2027 (PDF)
- Eis CO2-Prestatieladder vanaf 1 januari 2023
- Drempelbedragen aanbestedingen 2024
- Algemene inkoopvoorwaarden Gemeente Helmond (PDF)
- Gemeentelijke inkoopvoorwaarden bij IT 2020 (GIBIT 2020) (PDF)
Duurzaamheid en social return zijn integraal onderdeel van dit beleid.
Kunt u de documenten op deze pagina niet goed lezen? Klik dan hier om een toegankelijk document aan te vragen.
Contact opnemen
Heeft u vragen of opmerkingen neem dan gerust contact op met het Team Inkoop.
Bezoekadres:
Weg op den Heuvel 35
Postadres:
Postbus 950
5700 AZ Helmond
Tel. nr: 0492 - 58 77 77
E-mail: inkoop@helmond.nl